Voor wie schrijf ik

Vooral voor de bouwwereld, omdat mijn roots daar liggen. Verder schrijf ik ook voor o.a. de foodsector en de meubelbranche. Toch ligt mijn hart bij de bouw, aangezien ik al vanaf mijn geboorte verbonden ben met deze branche. Mijn vader en oom hadden namelijk een bouwbedrijf met een uitstekende naam. We woonden bij de zaak. Als kind verdiende ik mijn zakgeld door bekistingsplaten, bouwketen en de kantine schoon te maken. Nadat ik de secretaresseopleiding afrondde, ging ik vrijwel meteen op het kantoor aan de slag. Dit heb ik 28 jaar met heel veel plezier gedaan en ondertussen rondde ik een opleiding copywriting af.

Je begrijpt: bouwtermen zijn me niet vreemd. Goed beschouwd kan ik lezen en schrijven met de bouw. Dat is dan ook een van de redenen dat ik met grote regelmaat gevraagd word om de communicatie voor een bouwproject te verzorgen. Het enthousiasmeren en het overtuigen van de doelgroep vind ik een enorm leuke uitdaging.

Met teksten alleen kom je er natuurlijk niet. Daarom werk ik samen met een ontwerpbureau dat al meer dan 25 jaar verpletterende creaties en strategische campagnes ontwikkelt voor o.a. de bouwwereld. Met dit totaalconcept verleiden we de koper voor jouw project.

Wat schrijf ik

Verkoopbrochures

Bij interesse voor een bouwproject willen potentiële kopers iets in handen hebben. Een mooie projectbrochure in de juiste uitstraling wekt het enthousiasme van jouw doelgroep.

Uitgebreide informatie over de woningtypen, de kracht van de bouwlocatie en de sterke punten van het project zijn natuurlijk essentieel. Een interview met de architect en/of de stedenbouwkundige, waarin zij ingaan op het ontwerp, is een mooie toevoeging.

Combineer het thema duurzaamheid met wooncomfort. Vertel over de laatste keuken- en badkamertrends. Zo ontstaat een compleet en overtuigend verhaal, waardoor het project zichzelf verkoopt.

Websites

De eerste zes seconden zijn cruciaal bij een bezoek aan je website. Je krijgt slechts een keer de kans om een goede indruk te maken. Verleiden en aanzetten tot actie. Daar gaat het om.

Magazines

Wil je echt een keer uitpakken om zo je bedrijf flink onder de aandacht te brengen, dan is een magazine een uitstekend middel waar je lang profijt van hebt. De attentiewaarde is namelijk erg hoog.

Het laatste nieuws